İş Süreçleri Analizi ve Yapılandırma

İş Süreçleri Analizi ve Yapılandırma

Köklü değişimler yoluyla maliyet, kalite, müşteri memnuniyeti ve hız açısından önemli kazançlar sağlamak amacıyla süreçlerin yeniden tasarlanması ve mevcut iş süreçlerinin analiz edilerek iyileştirme fırsatlarının belirlenmesi için projeler hayata geçirilmektedir. Bu kapsamda, şirketlerin ihtiyaçlarına uygun çözümler sunuyoruz.

Sunduğumuz hizmetler:

  • Ana Veri Yönetimi: Tamlığı, tekilliği ve doğruluğu güvence altına alınmış tek kaynaktan ana veri yönetimi çözümleri.
  • Ürün Geliştirme Süreçleri: Ürün geliştirmenin bir proje olarak ele alınması, bütünsel olarak izlenmesi, ölçümlenmesi ve raporlanmasına olanak sağlayan sistemsel altyapıların kurulumu.
  • Müşteri Riski ve Etkinlik Ölçümü: Müşteri riskinin, maliyetin ve etkinliğin ölçümlendiği ve raporlandığı sistemsel kurgu.
  • Tedarikçi Değerlendirme: Etkin tedarikçi değerlendirmesine olanak sağlayan sistemsel kurgu.

Bu hizmetler, kurumsal kaynak planlama (ERP) projelerinin uygulanmasından önce yapılan iş analizleri ile desteklenmekte, sistemin sorunsuz ve uyumlu şekilde çalışmasını sağlamaktadır.